Help - Search - Members - Calendar
Full Version: debransare
Forumul Centrale-termice > Centrale termice > General
ania34
Ce pot face daca presedintele de asociatie refuza sa imi aprobe cererea de debransare pe motiv ca a primit o adresa de la furnizorul local de energie termica in care se mentioneaza ca daca se mai aproba debransari, chiar si partiale,furnizorul local(un fel de Radet) va sista furnizarea energieri termice pentru toata asociatia.
CristianG
Furnizorul de energie termica supravietuieste numai daca are un numar minim de abonati.... cu fiecare debransare sansele lui de supravietuire scad.... face tot ce ii sta in putinta sa-si protejeze existenta...... inclusiv adrese revoltatoare ..............

Cat de legal este nu stiu pentru ca sunt inginer de instalatii, insa:

"Consumatorii nu trebuie sa se lase intimidati de agentii economici, intrucat legea este de partea lor. In conformitate cu OG 21/1992 principalele drepturi ale consumatorilor sunt :

..................
3. de a avea acces la piete care le asigura o gama variata de produse si servicii de calitate; .................."
ania34
va multumesc pentru promptitudinea cu care a-ti raspuns, voi incerca sa-l conving pe presedintele asociatiei ca este un abuz din partea furnizorului de energie termica. Daca nu voi reusi sa obtin aprobarea debransarii din partea asociatiei ce ar trebui sa fac mai departe , stiind ca acesta aprobare este necesara si suficienta (blocul este contorizat pe app. pentru apa si gaze ,inclusiv gigacalorimetru)
Geo Palade
Asociatia nu poate refuza debransarea dvs. si nici optiunea dvs de a inlocui sistemul de incalzire centralizata cu unul propriu.