IPB

Welcome Guest ( Log In | Register )

Grup instalatori specialitate
Centrala ideala-de perete, Criterii pe care tre sa le indeplineasca centrala ideala
SuperMario
post Aug 31 2011, 12:04 PM
Post #1


Membru senior
Group Icon

Group: Instalatori
Posts: 230
Joined: 25-April 08
From: Roma
Member No.: 2,068



Eu cred ca o data ce s-a gasit standardul de centrala ideala restul e doar un joc de copii, adica ar ramane doar de comparat o anumita centrala pusa in joc cu modelul ideal. De aceea vreau sa gasim impreuna caracteristicile tehnice(chiar la modul cel mai ideal) care trebuie sa le aibe o centrala ca sa poata fi numita CENTRALA IDEALA. Un soi de sablon sau instrument de masura pentru a judeca centralele din trecut, cele din prezent si cele ce au sa mai fie.
Deci cum tre sa fie centrala ideala pentru instalator, utilizator si serviceman?

E mult de lucru...smile.gif


--------------------
Daca ai un mic dubiu...atunci sa n-ai nici un dubiu...
Go to the top of the page
 
+Quote Post
 
Start new topic
Replies
new_valis
post Aug 31 2011, 02:33 PM
Post #2


Membru senior
Group Icon

Group: Instalatori
Posts: 1,189
Joined: 10-April 05
From: ROMĀNIKA...
Member No.: 486



La prima vedere , nu este greu de dat un răspuns . Cred că centrala ideală trebuie să fie :

*Pt. utilizator :
- cāt mai compactă
- cīt mai uşor de manevrat/utilizat , mai ales de către persoanele atehnice sau cu probleme
- să aibă ''cāt mai multe sisteme de siguranţă'' (că doar ' e o bombă' , nu? )
- cāt mai silenţioasă
- cāt mai durabilă
- să cheme service-ul cāt mai rar, sau deloc
- cāt mai economică (dacă se poate , să nu consume mai nimic)
- cāt mai ieftină.

*Pt. instalator :
- accesibilitate la racorduri
- cāt mai versatilă ( să fie compatibilă cu instalaţia īn practic orice situaţie)
- cu cāt mai puţine plasticării care pot ceda la montaj
- sistemul de prindere/fixare cāt mai simplu
- să necesite cāt mai puţine op. de asamblare
- să fie cāt mai scumpă ( că are comision wink.gif )

*Pt. omul de service :
- cāt mai multe componente interschimbabile , sau care merg la mai multe tipuri de centrală
- accesibilitate la părţile componente ale centralei
- automatizarea să ofere o cāt mai bună autodiagnoză a nefuncţionalităţilor (este de ajutor , dar esenţială rămāne experienţa meseriaşului)
- să existe suportul tehnic şi logistic din partea reprezentanţei mărcii
- să aibă cāt mai multe plasticării - asta depinde şi de service-man - ( se īnlocuiesc mai uşor şi se defectează mai frecvent => are omul de lucru)


Nu ştiu dacă SuperMario aştepta chiar acest tip de răspuns, totuşi cred că este un punct de plecare. Oricum, sunt toate condiţiile să se dezvolte īn voie subiectul.


--------------------
Nu spune niciodată ''Nu se poate'' , ci īncepe cu '' Să vedem ''!
Go to the top of the page
 
+Quote Post

Posts in this topic


Reply to this topicStart new topic
1 User(s) are reading this topic (1 Guests and 0 Anonymous Users)
0 Members:

 



RSS Lo-Fi Version Time is now: 21st February 2018 - 07:07 AM

www.centrale-termice.ro Web analytics